Bestellen en verzenden

Voorraadinformatie

De getoonde producten op de website zijn in principe beschikbaar. Het is echter niet geheel uitgesloten, dat artikelen in uw winkelmandje, vooral bij vertraagde verzending van de bestelling deze intussen uitverkocht zijn.

Op voorraad  – houdt in dit product is op voorraad showroom en webshop. op werkdagen voor 13:00 besteld , zelfde dag verstuurd.

Aanduiding beschikbaarheid

Vergeet a.u.b. niet, dat artikelen die u in uw winkelwagen gelegd heeft, niet gereserveerd zijn. Dagelijks wordt onze webshop geactualiseerd ook dan kan het gebeuren dat een artikel in de gekozen maat- en kleurencombinatie als leverbaar aangegeven wordt, hoewel het in de tussentijd uitverkocht is.

Informatie over toekomstige beschikbaarheid

Als een artikel niet meer beschikbaar is, kan het eventueel na korte tijd door nalevering van onze leveranciers of retourzendingen weer beschikbaar zijn.

Bestellen, klaar in 5 stappen

  1. Maak je keuze uit het ruime assortiment
  2. Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen
  3. Klik vanuit je winkelwagen op de knop ‘afrekenen’
  4. Log in of vul je NAW gegevens in
  5. Selecteer de gewenste betaalmethode en rond de bestelling af

Het verzenden van je NAW gegevens en de betaling verlopen via een beveiligde SSL verbinding, zodat je gegevens ten alle tijde beschermd zijn.

Bevestiging van je bestelling per e-mail

Na het plaatsen van je bestelling, wordt je via e-mail geïnformeerd dat je aanvraag verwerkt wordt. Let op: de bevestiging van je aanvraag betekent echter niet dat de opdracht is aangenomen! Deze automatisch opgemaakte e-mail wordt ook verstuurd, als het artikel eventueel niet verkrijgbaar is. De overeenkomst is pas van kracht, als de goederen verzonden zijn.

Informatie per e-mail

Veiligheidsadvies: Refurbished Kinderwagens zal u noch per e-mail, noch per telefoon verzoeken om persoonlijke gegevens mee te delen, tenzij het gaat om  vragen over lopende online bestelling. In dat laatste geval is echter in correspondentie het opdrachtnummer aangegeven. Krijgt je een e-mail van Refurbished Kinderwagens die je niet helemaal vertrouwt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze medewerkers via verkoop@refurbished-kinderwagens.nl. Onze medewerkers controleren graag voor je of de ontvangen mail daadwerkelijk door Refurbished Kinderwagens werd verzonden.

Verzendkosten

Bij bestellingen boven de 50 euro berekenen wij geen verzendkosten, daaronder bedragen de verzendkosten:

  • Nederland: 4,95 per bestelling*
  • België: 5,95 per bestelling*
  • Duitsland: 5,95 per bestelling*

*Let op: voor artikelen die wij via marktplaats verkopen gelden andere verzendkosten, deze worden via marktplaats kenbaar gemaakt.

Elk pakket (bestelling) wordt via PostNL (powered by Wuunder) onze bezorgdienst bij u bezorgd. Uiteraard afhalen kan ook. Voor overige landen kun je contact opnemen met verkoop@refurbished-kinderwagens.nl of plaats artikelen in de winkelwagen/mand er wordt direct voor je berekend wat de verzendkosten zijn.

Verzenden

Heb je een product besteld. Ben je benieuwd wanneer deze bij je is? Hieronder lees je alles wat je moet weten over onze verzending. Wanneer je op werkdagen vóór 13:00 besteld, en het product is op voorraad, wordt het dezelfde dag nog verstuurd.
De verzending binnen Nederland, België en Duitsland zijn gratis bij bestellingen boven de 50 euro.

Verzending PostNL (powered by Wuunder)

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen met bezorgdienst PostNL (powered by Wuunder). Na iedere bestelling ontvang je een mail van PostNL (powered by Wuunder) met daarin vermeld de Track & Trace code, zodat je de bestelling kunt volgen en een inschatting kunt maken wanneer het pakket bij je wordt aangeboden.

Aankomst bij PostNL Depot

Zodra je pakket (bestelling) aankomt bij het PostNL Depot wordt je bestelling gescand en ontvang je een e-mail van PostNL met de melding ‘de chauffeur komt eraan’.

De ochtend van aflevering

Ontvang je een e-mail van PostNL  met daarin informatie over het tijdstip van bezorgen ( op 1 uur nauwkeurig). Indien nodig kan je de aflevering via een link in deze e-mail wijzigen naar:

  1. Bij buren
  2. Een PostNL Punt
  3. Op een andere dag

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, bezorgt PostNL je pakket bij een PostNL Punt in de buurt. Hier blijft het pakket één week voor u beschikbaar.

Klik hier en vind de dichtstbijzijnde PostNL Punt (in behandeling)

99,2% van de pakketten worden de volgende dag aangeboden (m.u.v. levering in België en Duitsland), 92% van bestellingen naar België en Duitsland worden binnen 2 werkdagen bezorgd. Helaas kan er in een enkel geval vertraging optreden door bijvoorbeeld een sorteerfout bij de bezorgdienst.

Mocht je na het lezen van deze informatie niet gevonden hebt wat je zoekt, neem dan contact met ons op via verkoop@refurbished-kinderwagens.nl